Zapowiedziano King's Bounty 2 na PC i konsole
Nowa odsłona serii zaoferuje nie tylko ulepszony silnik graficzny, liczne zmiany w rozgrywce, ale także zupełnie nowy świat fantasy, który deweloper określa mianem bardziej realistycznego, na wzór tego z Pieśni lodu i ognia George'a R.R. Martina. Na stronie dewelopera można składać już zamówienia przedpremierowe na trzy cyfrowe wersje tytułu – standardową w cenie 49,99 euro (około 215 zł) oraz dwie specjalne (w cenach 58,99 euro oraz 84,99 euro), które wzbogacone są o dodatkowe jednostki, przedmioty i zestawy DLC. Deweloperzy stworzyli też stronę gry w serwisie Steam, choć nie oferuje ona jeszcze pre-orderów. King's Bounty 2 posiadać będzie polską wersję językową (napisy).King's Bounty 2 przenosi nas do fantastycznego świata Antary, na którego rubieżach powoli rozprzestrzenia się tajemnicza zaraza, uśmiercająca lub zniekształcająca ludzi, rośliny i zwierzęta. Uciekający przed jej skutkami nieszczęśnicy tysiącami zmierzają do królestwa Nostrii, które po wielu latach dobrobytu stoi teraz na krawędzi wojny domowej. Podczas zabawy wcielimy się w trzech różnych bohaterów, którzy za sprawą swoich działań wpłyną na kształt i przyszłość królestwa. Deweloperzy zapowiadają, że kampania stawiać będzie duży nacisk na podejmowane przez graczy decyzje. Niektóre z nich wpłyną na przebieg fabuły i będą niosły ze sobą poważne reperkusje. Podczas gry nie zabraknie więc trudnych problemów moralnych, ale ważne będą także bardziej przyziemne troski, jak np. zbudowanie przyjaznych relacji z mieszkańcami odwiedzanych miast.
Rozgrywka w King's Bounty 2 podzielona zostanie na dwa segmenty. W pierwszym z nich przemierzamy trójwymiarowy świat gry, obserwując go z perspektywy trzeciej osoby, jak w wielu klasycznych produkcjach RPG. Jak już wspomniano, gracze kontrolują jednego z trzech z góry przypisanych bohaterów. Każdy z nich posiada własną historię i charakter. Podejmując decyzje oraz wykonując pewne akcje podczas kampanii, wpływamy jednak na idee, którym hołdują (siła, sztuka, porządek i anarchia). Zmieniają one sposób, w jaki reagują na nas postacie niezależne, a także kształtują otaczający nas świat.
Na drugi segment zabawy składają się walki turowe, w których naprzeciw naszej drużyny wojowników, składającej się z wielu zróżnicowanych jednostek (ludzie, elfy, trolle itd.), stają przeróżni przeciwnicy. Heksagonalne mapy mają być większe i bardziej interesujące niż w pierwszym King's Bounty, oferując wiele wcześniej niedostępnych możliwości taktycznych wynikających np. z ukształtowania terenu.
Źródło:
"Ender" - GRY-OnLine 2019-08-18 22:25:10